Promocje
Łańcuch do zrywki drewna 2,0m 8mm G80
Łańcuch do zrywki drewna 2,0m 8mm G80
89,00 zł 82,00 zł 72,36 zł 66,67 zł
szt.
Łańcuch do zrywki drewna 2,0m 8mm G100
Łańcuch do zrywki drewna 2,0m 8mm G100
127,00 zł 112,00 zł 103,25 zł 91,06 zł
szt.
Hak zrywkowy do łańcucha - Pewag XF 8, klasa 10
Hak zrywkowy do łańcucha - Pewag XF 8, klasa 10
69,00 zł 49,00 zł 56,10 zł 39,84 zł
szt.
Uniwersalny zestaw dla pilarza
Uniwersalny zestaw dla pilarza
372,00 zł 353,00 zł 302,44 zł 286,99 zł
szt.
Zakończenie liny z zamkiem ślizgowym 7/8mm
Zakończenie liny z zamkiem ślizgowym 7/8mm
84,00 zł 75,00 zł 68,29 zł 60,98 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 60m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 60m
650,00 zł 479,00 zł 528,46 zł 389,43 zł
szt.
Sterowanie radiowe MITO alpi 8-kanałowe/1 bęben
Sterowanie radiowe MITO alpi 8-kanałowe/1 bęben
3 090,00 zł 2 781,00 zł 2 512,20 zł 2 260,98 zł
szt.
Łańcuch do zrywki drewna 3,0m 10mm G100
Łańcuch do zrywki drewna 3,0m 10mm G100
267,00 zł 246,00 zł 217,07 zł 200,00 zł
szt.
Uniwersalny zestaw dla operatora kos spalinowych MAX
Uniwersalny zestaw dla operatora kos spalinowych MAX
220,00 zł 205,00 zł 178,86 zł 166,67 zł
szt.
Spodnie ogrodniczki dla pilarza klasa 2
Spodnie ogrodniczki dla pilarza klasa 2
385,00 zł 365,00 zł 313,01 zł 296,75 zł
szt.
Zestaw dla pilarza antyprzecięciowy zimowy
Zestaw dla pilarza antyprzecięciowy zimowy
360,00 zł 319,00 zł 292,68 zł 259,35 zł
szt.
Łańcuch do zrywki drewna 2,0m 7mm G80
Łańcuch do zrywki drewna 2,0m 7mm G80
79,00 zł 75,00 zł 64,23 zł 60,98 zł
szt.
Produkt dnia
Lina stalowa kowarkowana 10mm 50m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 50m
545,00 zł 399,00 zł 443,09 zł 324,39 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 40m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 40m
435,00 zł 319,00 zł 353,66 zł 259,35 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 60m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 60m
650,00 zł 479,00 zł 528,46 zł 389,43 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 70m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 70m
750,00 zł 559,00 zł 609,76 zł 454,47 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 80m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 80m
850,00 zł 639,00 zł 691,06 zł 519,51 zł
szt.
Buty przeciwprzecięciowe skórzane Cervino kl.2
Buty przeciwprzecięciowe skórzane Cervino kl.2
799,00 zł 649,59 zł
Przyczepa leśna BMF 7t1 z żurawiem 515 PROMOCJA
Przyczepa leśna BMF 7t1 z żurawiem 515 PROMOCJA
42 723,00 zł 34 734,15 zł
kpl
Przyczepa leśna BMF 9t2 z żurawiem 650 4/8 xyz
Przyczepa leśna BMF 9t2 z żurawiem 650 4/8 xyz
65 118,00 zł 52 941,46 zł
kpl
Przyczepa leśna BMF 14t2 z żurawiem 720 HPC
Przyczepa leśna BMF 14t2 z żurawiem 720 HPC
105 259,00 zł 85 576,42 zł
kpl
Buty ochronne wysokie, letnie
Buty ochronne wysokie, letnie
99,00 zł 80,49 zł
Rozdrabniacz leśny BERTI ECF 180
Rozdrabniacz leśny BERTI ECF 180
66 700,00 zł 61 377,00 zł 54 227,64 zł 49 900,00 zł
szt.
Przyczepa leśna BMF 12t2 PRO z żurawiem 720 xyz
Przyczepa leśna BMF 12t2 PRO z żurawiem 720 xyz
83 901,00 zł 68 212,20 zł
kpl
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 

 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@intertel.com.pl lub telefonicznie: 74 852 22 22
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@intertel.com.pl lub telefonicznie: 74 852 22 22
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 

 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Jana Kilińskiego 33 , 58-200Dzierżoniów, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 74 852 22 22.

 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 74 852 22 22.

 

 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 74 852 22 22.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl