Promocje
Buty przeciwprzecięciowe skórzane WOODSMAN kl.1
Buty przeciwprzecięciowe skórzane WOODSMAN kl.1
380,00 zł 320,00 zł 308,94 zł 260,16 zł
Kostur prosty ze stopką
Kostur prosty ze stopką
110,00 zł 99,00 zł 89,43 zł 80,49 zł
szt.
Pilarka spalinowa Makita DCS520-45
Pilarka spalinowa Makita DCS520-45
2 102,00 zł 1 890,00 zł 1 708,94 zł 1 536,59 zł
szt.
Zestaw Cordflex dla pracownika leśnego zimowy
Zestaw Cordflex dla pracownika leśnego zimowy
255,00 zł 243,00 zł 207,32 zł 197,56 zł
Zestaw Cordflex dla pracownika leśnego całoroczny
Zestaw Cordflex dla pracownika leśnego całoroczny
254,00 zł 248,00 zł 206,50 zł 201,63 zł
Hełm ochronny Peltor G3000 Solaris pomarańczowy
Hełm ochronny Peltor G3000 Solaris pomarańczowy
90,00 zł 78,00 zł 73,17 zł 63,41 zł
szt.
Hełm ochronny ALPINWORKER żółty HV
Hełm ochronny ALPINWORKER żółty HV
90,00 zł 78,00 zł 73,17 zł 63,41 zł
szt.
Spodnie Hydroflex dla pracownika leśnego
Spodnie Hydroflex dla pracownika leśnego
105,00 zł 100,00 zł 85,37 zł 81,30 zł
Hełm ochronny ALPINWORKER niebieski
Hełm ochronny ALPINWORKER niebieski
90,00 zł 78,00 zł 73,17 zł 63,41 zł
szt.
Hełm ochronny ALPINWORKER żółty
Hełm ochronny ALPINWORKER żółty
90,00 zł 78,00 zł 73,17 zł 63,41 zł
szt.
Pilnik okrągły OREGON 5,1mm cała paczka 12szt.
Pilnik okrągły OREGON 5,1mm cała paczka 12szt.
72,00 zł 68,40 zł 58,54 zł 55,61 zł
szt.
Procesor leśny HYPRO 300 - PROMOCJA
Procesor leśny HYPRO 300 - PROMOCJA
155 000,00 zł 145 000,00 zł 126 016,26 zł 117 886,18 zł
szt.
Bestsellery
Mata absorpcyjna dla pilarza
Mata absorpcyjna dla pilarza
7,00 zł 5,69 zł
szt.
Farba do znakowania w spray-u
Farba do znakowania w spray-u
19,00 zł 15,45 zł
Kreda lubryka żółta BLEISPITZ
Kreda lubryka żółta BLEISPITZ
19,00 zł 15,45 zł
szt.
Kreda lubryka niebieska BLEISPITZ
Kreda lubryka niebieska BLEISPITZ
19,00 zł 15,45 zł
szt.
Opatrunek osobisty/wodoszczelny
Opatrunek osobisty/wodoszczelny
8,00 zł 7,41 zł
szt.
Kreda lubryka czerwona BLEISPITZ
Kreda lubryka czerwona BLEISPITZ
19,00 zł 15,45 zł
szt.
Produkt dnia
Spodnie dla pilarza do pasa MONTANA przeciwprzecięciowe, antyprzecięciowe
Spodnie dla pilarza do pasa MONTANA przeciwprzecięciowe, antyprzecięciowe
299,00 zł 279,00 zł 243,09 zł 226,83 zł
Korowarka uniwersalna do drewna EDER - napęd pasek klinowy
Korowarka uniwersalna do drewna EDER - napęd pasek klinowy
1 349,00 zł 1 299,00 zł 1 096,75 zł 1 056,10 zł
szt.
Rękawice przeciwprzecięciowe dla pilarza FOREST
Rękawice przeciwprzecięciowe dla pilarza FOREST
54,00 zł 44,00 zł 43,90 zł 35,77 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

FORMULARZ ZWROTU

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 748522222.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełnienie formularza reklamacji (kliknij aby pobrać formularz).

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@intertel.com.pl lub telefonicznie: 748522222. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl